niedziela, 29 czerwca 2014

Moi ulubieni autorzy

Cześć wam :) Zgodnie, z moją listą pomysłów na posty na bloga, dzisiejsza data oznacza post o moich ulubionych autorach! Od razu mówię, że kolejność zupełnie przypadkowa. 
1. John Green
Autor, który odwalił kawał dobrej roboty! No kurcze, inaczej się tego nie da opisać!
Jego książki to 1098234134982798 cud świata. Od zawsze mam do niego "słabość" Nie żałuję ani chwili, czytania jednej z jego książek. Każda ma w sobie jakieś magiczne przesłanie.
2. Regina Brett
Autorka, bardzo mocno wierząca w Boga. Przeżyła raka czegośtam nigdy się nie poddała, bo tak jak mówiła, wiara ją trzyma przy życiu. Bardzo ale to baaaaardzo pouczająca książka. Zdaje nam sprawę jakie życie jest krótkie, i że trzeba korzystać z każdej minuty. 
3. J.K Rowling
J.K Rowling napisała powieść, którą KAŻDY na pewno zna. Harry Potter, był i w sumie nadal jest moim całym dzieciństwem. Wokół tej postaci, kręcił się kiedyś cały mój świat. Mam do Harrego, jak że i do Hermiony, Luny itd. taki sentyment, że tego nie da się opisać!
4. Kerstin Gier
Pisarka, która napisała moją ulubioną trylogię fantasy, podróżowanie w czasie, to co najbardziej lubię w powieściach fantasy. Szczerze powiedziawszy, napisała pierwszą powieść fantasy którą przeczytałam.
To od tego wszystko się zaczęło :) Odwaliła kawał dobrej roboty! 
5. Rafał Kosik
Napisał serię książek. Czytając tę serię (gdy zaczęłam ją czytać dotychczas było 11 książek, teraz jest 12) zrobiłam rekord. 11 książek przeczytałam w półtora miesiąca. Zwróćcie uwagę, że czasami 3 książki czytam w miesiąc. 12 książek, o których chyba nigdy nie zapomnę <3
6. Lauren Oliver
Lauren Oliver, napisał Delirium i pandemonium czyli dwie jedne z moich ulubionych książek.
To wszyscy moi ulubieni autorzy. Jeżeli dotrwaliście do końca to bardzo wam dziękuje.
Jacy są wasi ulubieni autorzy?
Może jakiś autor z danego podpunktu się u was powtarza? 

1 komentarz:

  1. Ja kocham Rowling. To była moja pierwsza tak prawdziwa powieść, która zawładnęła moim życiem. Harry zawsze będzie dla mnie wyjątkową książką.
    Pozdrawiam ;)

    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń