środa, 18 czerwca 2014

MalBlog?

Cześć!
Czytając bloga mojej przyjaciółki, wpadłam na pewny pomysł.
Na mój mail ( pink.glasses11167@gmail.com ) Możecie mi wysyłać, linki do swoich blogów.
Przy następnych postach, ja będę pisała o czym te opowiadanie/nia są, oraz czy mnie się podoba. 
Coś w rodzaju recenzji :) 
W ten sposób, ja pomogę osobom, które chcą się wybić. 
Jedynym aspektem(?) którym musicie wykonać. 
Jest obserwowanie mnie. 
I ja i wy będziecie mieli coś za to :)
Chętnych zapraszam na mail'a!
Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo
Ps. Bardzo dziękuje, za komentarze przy poprzednim poście, oraz za rady. 
To dla mnie bardzo wiele!

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Na pewno pomożesz w promocji wielu blogów i pokażesz mi kilka ciekawych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Gdy tylko będę na komputerze wyślę swojego :P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pomysł być to (chyba). Oznacz jeżeli tak ;-) Jeżeli to nie moje to... dużo osób ma podobny pomysł :O

    OdpowiedzUsuń