poniedziałek, 23 czerwca 2014

W jakich książkach chciałabym spędzić wakacje?

Cześć :) Dzisiaj przychodzę z odpowiedzią na pytanie, z tagu WWO z bloga mojej przyjaciółki KLIK
Bez zbędnego przedłużania zacznijmy :) 
W jakich książkach chciałabym spędzić wakacje?
1. Trylogia czasu

Magiczna książka! Oczywiście fantasy :) Główna bohaterka odkrywa, że może podróżować w czasie ;D Uwielbiam Uwielbiam Uwielbiam <33
2. Harry Potter

Druga seria, w której jestem zakochana po uszy :) Jak bym miała wybrać z KIM chciałabym spędzić te wakacje, była by to oczywiście Luna :) Nie muszę chyba tłumaczyć o czym to jest :)
3. FNIN
(13 część książki z 13 możliwych)

Druga seria fantasy. Felix, Net ( <3 ) i Nika, tworzą roboty i inne takie :) Troszkę zryta no, ale i tak serdecznie polecam :)
4. Szukając Alaski

Niedawno pojawiła się recenzja :) Więc zapraszam parę postów w dół ;d Ogólnie Green jest jednym z moich ulubionych pisarzy :) Niedługo, pojawi się post o moich ulubionych pisarzach :D 
5. Gwiazd naszych wina

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3
6. Delirium

Książka, która skradnęła moje serce :) Niedługo pojawi się recenzja :) 
Do zobaczenia papa! <3

3 komentarze:

  1. Trylogia czasu jest świetna. Bardzo szybko się ją czyta. Harry to moja ulubiona seria, a FNiN to moja druga ulubiona seria. Dobrze wybrałaś ;)
    Pozdrawiam :)

    wswieciewyobraznielfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma trzynastu części FNiN ;-) Też tak myślałam i ta część, którą pokazałaś była chyba w zamyśle, ale nie powstałą taka (przynajmniej tak mi wiadomo).
    Ja osobiście nie spędziłabym wakacji w "Delirium". Wakacje to najlepszy moment na zakochanie się a tam... no sama wiesz ;-)

    Pozdrawiam gorąco i ślę całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa notka ;*
    Czekam na więcej. Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę ♥
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń