piątek, 20 czerwca 2014

Stosik Czerwiec - Lipiec :)

Czeeeść :) 
Dzisiaj przygotowałam dla was post z stosikiem czerwcowo-lipcowym.
Piszę go z dużym wyprzedzeniem, 
bo wiem, że parę książek dostane,  ale w troszkę późniejszym czasie. 
Więc stwierdziłam, że lepiej dodać co się będzie czytało, niż to co się już przeczytało. :) 
Niedługo ukaże się także posumowanie miesiąca :)
1. Elita 
2. Pan demonium
 3. Delirium
 4. Pamięć
 5. 19 razy Katherine
 6. Jej wszystkie życia
 7. Bóg nigdy nie mruga
 8 Papierowe Miasta
 9 Jesteś cudem
Póki co to tyle, ale niedługo ( za ok. tydzień ) wybiorę się także do biblioteki,
 więc stosik na pewno się powiększy. 
No ale, zaktualizowania stosika spodziewajcie się w późniejszym czasie.
Do zobaczenia!
Buziaki ;)
Czytaliście może kiedyś, którąś z książek?
Czy może macie w planach jakąś przeczytać?

6 komentarzy:

  1. Nie czytałem niczego, ale bardzo chciałbym przeczytać ,,Wszechświaty".
    Zazdroszczę stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie czytałam niczego stąd, ale mam zamiar sięgnąć po Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam ani jednej z tego stosiku ale być może w Wakacje którąś przeczytam. :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli tak to zacznij!
    Mój blog- KLIIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Papierowe miasta". To nie jest do końca mój styl, ale poza tym książka warta przeczytania. Jest bardzo głęboka. Zazroszczę Ci tego stosiku, bo ja na razie nie kupuję żadnych książek. Przez ileś lat oszczędzałam, żeby wydać wszystko w ciągu jednego roku na książki. No ale chociaż te książki , które kupiłam nie znikają ;)
    Pozdrawiam :)

    wswieciewyobraznielfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się interesująco, nie czytałam ale myślę że się na którąś skuszę. Ostatnio czytam dużo kryminałów Cobena ;) Właśnie wczoraj jeden skończyłam "Tylko jedno spojrzenie", czytałam z zapartym tchem. Pozdrawiam!

    http://anormalnyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń