piątek, 27 czerwca 2014

Podsumowanie Czerwca

Hejka :) No i w końcu wakacje! Bardzo się cieszę :) Świadectwa odebrane, wszystko załatwione.
Jak mogliście zauważyć, kończy się Czerwiec. Dzisiaj, przychodzę do was z podsumowaniem miesiąca Czerwiec :) Po tym poście, pojawi się recenzja plus post moi ulubieni autorzy. Podsumowanie czerwca czas zacząć!
Czerwiec, jest jednym z najszybciej przemijających miesięcy. Jest także bardzo spięty, bo poprawianie ocen. Ale za to bardzo wspaniały bo zakończenie roku szkolnego.
Ten miesiąc był super. Nie żałuję żadnej z decyzji podjętych w nim.
W czerwcu zaczęłam też od nowa moją przygodę z blogowaniem :) Przeczytałam, nawet sporo książek co mnie bardzo cieszy :)
Blog :
Ilość obserwatorów : 18
Ilość postów : z tym i następnym 10 :)
Wyświetlenia : 2805! 
Jeju, skąd wy się bierzecie? Bardzo serdecznie wam dziękuję. To dla mnie na prawdę bardzo ważne :)
Książki :
Ilość przeczytanych książek : 
4 plus jedną jeszcze czytam. Jakoś nie bardzo usatysfakcjonowała mnie ta liczba, jednakże muszę wspomnieć, że w czerwcu czytałam dużo opowiadań :) 
Recenzje : 
3 + jedną jeszcze tworzę
Bardzo dziękuje wam za to wszystko :) Do zobaczenia w kolejnym poście.
Buziaki! <3

3 komentarze:

  1. Całkiem nieźle :) Boże, jak ten czas leci... ja jeszcze dziś zamieszcze recenzje, ale podsumowanie trzeba już powoli robić :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwiec okropnie szybko leci. Jednak dla mnie oznacza wreszcie zasłużony odpoczynek (wreszcie normalnie sobie poczytam). Dobrze Ci idzie z blogiem ;)
    Pozdrawiam :)

    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń