środa, 25 czerwca 2014

#3 Delirium

Tytuł oryginalny: "Delirium"
Wydawnictwo: Otwarte
Oryginalny język: angielski
Rodzaj: młodzieżowe
Cena: nie znam
Nastoletnia Magdalena (tzw. Lena) żyje w świecie, w którym miłość jest uznawana za chorobę.
Wszyscy do szaleństwa boją się miłości, chcą ją wyleczyć, jednak do wyleczenia trzeba czekać 18 lat swojego życia. Lena od dziecka odliczała dni do przyjęcia remedium ( lekarstwa na miłość ) Była nim strasznie podekscytowana.
Mogła skończyć z niepokojem i koszmarami, które rozpoczęły się gdy matka dziewczyny popełniła samobójstwo, nie chcąc przyjąć kolejnej dawki remedium. Lena przeżyła traumę, widząc na oczach jak jej siostrę, pod wpływem choroby trzeba było zanosić siłą do laboratorium.
Lena chce z tym jak najszybciej skończyć. I wtedy poznaje Aleksa. Chłopak jest wyleczony, ale dziewczynę i tak coś zaczyna do niego pociągać.
Czy miłość rzeczywiście jest chorobą?
Autorka, odwaliła kawał dobrej roboty.
Cud, miód i orzeszki!
Książkę, wspaniale się czyta. Jest delikatna, a za razem dogłębnie "rozwalająca".
No po prostu nie ma na nią słów! Powieść t o t a l n i e mnie zaskoczyła.
Jest napisana prostym i cholernie wiarygodnym tekstem.
+100000000000000 punktów za okładkę <3333
Moja ocena 10/10 :)
Pozostawiam tylko przed wami pytanie,
Czy gdyby miłość była chorobą, chciałabyś/chciałbyś się wyleczyć?
Czytaliście tę książkę? 
Podobała wam się?

3 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki, ale w ostatnim tygodniu ciągle jakoś na nią wpadam. I muszę stwierdzić, że niezwykle mnie fascynuje. Miłość jako choroba? Podoba mi się to, tym bardziej że miłość jest w pewnym sensie chorobą - najpiękniejszą i zarazem najgorszą na świecie. Ale mimo to nigdy bym nie chciała się z niej wyleczyć.
    Pozdrawiam ;)

    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Leczyłabym się z tego dziadostwa jak najszybciej ._. Książki jeszcze nie czytałam, ale wiele o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli byłaby to miłość do kogoś, kogo wcześniej nie trawiłam, to jak najszybciej. A jeśli w osobie, o której marzyłam to wręcz przeciwnie :)
    Książka fajna, bo moje koleżanki z klasy ją czytają, ale jakoś jeszcze nie czytałam :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń