piątek, 4 lipca 2014

Przeprosiny i krótka aktualizacja

Cześć wam! Bardzo was przepraszam, że już prawie tydzień nie było mnie, ale byłam na wakacjach. Dzisiaj kròtki post (pisany o 22) aktualizacja. Jutro mam imieniny, będąc na wakacjach i wcześniej u rodziny dostałam 2 nowe książki :) Zrobiłam sobie małą przerwę od książek. Jednak mam w zanadrzu taki poradnik, który jutro bądź po jutrze zrecenzuje. Natomiast pozniej recenzje beda sie pojawiać bez zadnych przerw. Jeszcze raz was przepraszam za moja krotka nie obecnosc. Do nastepnego!

2 komentarze:

  1. Opóźnione wszystkiego najlepszego! Zdrówka i olbrzymiej tęczy na niebie, aby zawsze nadzieja była w Twym życiu ;) Ja właśnie w tym tygodniu wyjeżdżam, więc na razie nie spodziewaj się mnie na swoim blogu, ale później powrócę. Będę miała wejście smoka ;)
    Pozdrawiam :)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje :) Będę tęsknić! <3 Hahah okej :)
    Buziaki :) Miłego wyjazdu! <3

    OdpowiedzUsuń