wtorek, 15 lipca 2014

3001 wyświetleń!

Cześć! Jak widzicie wybiło mi 3000 wyświetleń. Z tej okazji, przychodzę do was z Q&A, bo na maila doszły do mnie 4 pytania, oraz zrobię małe podsumowanie. UWAGA PYTANIA SĄ NIE KONIECZNIE KSIĄŻKOWE Przez ile prowadzę bloga, ile w tym czasie zyskałam obserwatorów :) Z góry bardzo chcę wam podziękować, za to że odwiedzacie mojego bloga. Czytacie (Elfik) moje recenzje. Bardzo wam za to dziękuje :))))
Liczba wyświetleń  : 3001 
Moje wyświetlenia : wyłączone
Liczba obserwatorów : 18
Najbardziej lubiane posty : recenzje ;P
Liczba postów: 14 (z tym 15)
Jeszcze raz wam bardzo dziękuje! Przejdźmy do pytań!!!
1. Ulubiona książka, przeczytana przez zeszły tydzień?
Niedługo się ukaże jej recenzja, a ja nie będę wam zradzać^^
2. Co robisz całymi dniami w wakacje?
Gdy jestem w domu, zazwyczaj oglądam seriale, "siedzę" na kompie, oglądam filmiki na yt,
jeżdżę do mojej małej królewny, ale i też bardzo dużo się ruszam :) 
3. Ulubione zespoły/piosenkarze/piosenkarki?
Przez wakacje, liczba słuchanych piosenek wzrosła 10 krotnie!
30 second to Mars, 5 second of Summer ( <33333) Selena Gomezzz
4. Masz swoją playlistę? Wymień 4 utwory z niej.
5SOS - She looks so perfect, 30STM - Closer to the edge
Jason Derulo - Wiggle ft. Snoop Dogg
Austin Mahone - Mmm Yeah
.

1 komentarz:

  1. Wow! Jak Ci się to udało? Naprawdę świetny wynik. Gratuluję ;) Spore osiągnięcie. Dzięki, że o mnie pamiętasz :)
    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam :)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń