wtorek, 29 lipca 2014

Stosik sierpniowy

Hej wszystkim :) Dzisiaj, troszkę wcześniej no ale zawsze coś, przychodzę do was z stosikiem na miesiąc sierpień. Od razu mówię, że podsumowania lipcowego pod względem książek nie będzie, bo wypadło tak słabo, że aż szkoda mówić. No ale okkk. Bardzo was przepraszam, ale dzisiaj post też post bez zdjęć, no cóż komputer nie chcę ze mną współpracować, nie wiem co się z nim dzieje. Damy radę? Damy radę :)
1. Bóg nigdy nie mruga
2. Księżniczka Wampirów
3. Pojedynek Wampirów
4. Baśniarz
5. Baśniobór
6. Zaczarowanie baletki
7. Demi Lovato Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku
8. Druga część Wszechświatów :)
Przed wami mój stosik sierpniowy :) Nie wiem, czy nie postawiłam sobie za wysoko poprzeczki, no ale skoro lipiec był słaby to może sierpień, będzie lepszy :))
Tym razem stosik w 50% mój, bo zawsze było to tak, że książki od kogoś pożyczałam a teraz to 4 książki moje, 4 Emilki :))) Pozdrawiam Emilkę :)
Ps. Za parę dni, na początku sierpnia, dodam podsumowanie miesiąca, ale bardziej takie : ulub film, ulub piosenka itd :) Postanowiłam, że będę dodawała takie podsumowania gdy nie będę miała się czym chwalić. Do następnego! <3
Czytaliście, może jakąś z tych książek? Może również macie którąś w swoim stosiku? :) 

 (jedyne zdjęcie, które mam XD)

2 komentarze:

  1. Całkiem fajny stosik. Kojarzę tytuły, oczywiście nie wszystkie, ale niektóra tak. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe tytuły w tym twoim stosiku. Czytałam stąd tylko 'Baśniobór', który mi się podobał. Szkoda, że nie scharakteryzowałaś trochę tych pozycji, gdyż nie wiem czy są one warte przeczytania. Zapraszam również na mojego bloga, na którym znajdziesz recenzję, opowiadania i luźne przemyślenia książkocholiczki. Czytasz = Komentujesz | Pozdrawiam, Silava ;3

    OdpowiedzUsuń