poniedziałek, 7 lipca 2014

#4 Pierwsze kroki do .. Pozbycia się lęku (poradnik)


                                       Tytuł oryginalny: "First Steps out of Anxiety"
                                                      Wydawnictwo: Jedność
                                                    Oryginalny język: angielski
                                      Rodzaj: poradnik, książka psychologiczna
                                                               Cena: 16 zł
Nieopanowane ataki lęku mogą pozbawiać życiowych szans, a przede wszystkim okradają z poczucia własnej wartości.
 Jeśli lęk zapanował nad Tobą i nie pozwala Ci normalnie funkcjonować, pamiętaj, że ucząc się pewnych technik, możesz sobie z nim skutecznie poradzić. 
Z tej książki dowiesz się, jak lęk oddziałuje na Ciebie na płaszczyźnie utrwalonych w umyśle zachowań i procesów chemicznych zachodzących w ciele. 
Znajdziesz tu także wiele historii z życia wziętych, w tym relację autorki z własnych doświadczeń w pokonywaniu fobii.

Jako fantasy maniaczka, mam dość sporo lęków. No cóż fantasy zryło mi psychikę.
Od dawna szukałam poradnika, jak pozbyć się tego cholernego lęku! 
Bum no i znalazłam :) 
Najgorszą rzeczą jest chyba przyznanie się do tego, że się czegoś boi.
U mnie właśnie z tym było najlżej.
Książka, napisana w formie różnych kroków, co musisz zrobić najpierw, co później itd.
Pomyślicie sobie, że lęk zostaje na zawsze i go nie da się wyleczyć.
Jestem czystym przykładem, że się da! 
Jednak musicie pamiętać, że zawsze coś w was zostanie :) 
Moja ocena - 9.9/10  :)
(znalazłam jeden błąd ortograficzny XD)


1 komentarz:

  1. Całkiem fajny pomysł z tym poradnikiem, ale u mnie by nie zadziałał. Nie mam pojęcia czego się boję. Mogłabym powiedzieć, że niczego, ale każdy człowiek czegoś się boi. Jak wpadnie mi w ręce, to przeczytam. Może być zabawnie.
    Pozdrawia ;)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń