piątek, 11 lipca 2014

#5 Jesteś cudem

  Zdjęcia brak bo komp mi padł XD

Tytuł oryginalny: " Be the miracle " 50 lessons for making impossible possible
                                                        Wydawnictwo: Insignis
  Oryginalny język: angielski
  Rodzaj: psychologiczne, młodzieżowe (??)

  Cena: nie wiem
Regina Brett, doświadczona przez los dziennikarka, wie, że szczęście zależy od nas samych. Od naszych wyborów i decyzji, które najczęściej nie są tak trudne, na jakie wyglądają. 
Każda próba zmiany świata wokół siebie na lepsze sprawia, że dokonujemy rzeczy niemożliwych. Cudów, które są osiągalne dla  każdego z nas. Codziennie.

Przedstawiam wam książkę, która z ogromnym uśmiechem na twarzy rozpoczęła moje wakacje.
Książka bardzo życiowa. Stawia nas przed całkowitym wstaniem na nogi. Obudzeniem się, że życie naprawdę przemija, a chwilę pozostają. 
50- dziesiąt jedno rozdziałowych powieści. Krótkich historyjek z życia wziętych Pani Brett. 
Każda pod jakąś nazwą np "Wszyscy robimy to samo, różnica polega jak to robimy".
Bardzo was zapraszam do przeczytania. Ja tymczasem zmierzam do 2 wakacyjnego celu. 
"Bóg nigdy nie mruga" (<3)

Ps. Sprawa organizacyjna. Jak mogliście zauważyć nie długo wybije mi 3000 wyświetleń. I przychodzę do was z pytaniem. Na tę okazję chcielibyście jakieś Q&A? Jeżeli tak zadawajcie pytania. 
Całuski xoxo
Czytaliście tę książkę?
Jakie wasze wrażenia?

1 komentarz:

  1. Podoba mi się ta książka. Wydaje mi się, że ma coś w sobie, co może mnie zainteresować.
    Pozdrawiam ;)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń