środa, 6 sierpnia 2014

Before I Die

Heii !
Jestem w trakcie czytania książki, a żeby zalepić dziurę w postach postanowiłam zrobić wyzwanie, i odpowiedzieć na pytanie "Before I Die" Każdą z rzeczy będę się starała tłumaczyć, jednak nie oczekujcie że tłumaczenie będzie bardzo dokładne. Będzie też na końcu jedna rzecz, której nie byłam w stanie znaleźć zdjęcia, więc to będziemy mi musieli wybaczyć. Zaczyynamyyyy! <3
1. Sławny pocałunek na plaży o zachodzie słońca
 2. Przytulić pingwina
 3. Przejść się do "pokoju akwarium"  Akwarium, po lewej, prawej stronie, góra i bodajże też dół
 4. Zrobić zakupy w Nowym Yorku
 5. Zestarzeć się z kimś kogo będę (i on mnie) naprawdę kochać
 6. Pływać z delfinami
 7.Przeżyć pocałunek w deszczu
 8. Przejechać się na słoniu w Indiach
 8. Wsiąść do taksówki i powiedzieć "Za nim"!
 9. Kupić czerwoną pomadkę z Chanel
 10. Pocałunek pod Wieżą Eiffel :) 
 11. Pojechać do Paryża
 12. Pojechać do Świata Disneya
 13. Zrobić sobie mały tatuaż
 14. Okrążyć cały świat
 15. Żyć w Londynie
 16. Pojechać na Hawaje
 17. Stanąć na scenie wśród milionów ludzi

18. Mieć piękne walentynki, z osobą która mnie i ja ją kocham

 19. Wypić kremowe(?) piwo Harrego Pottera :) 
A wy co byście chcieli zrobić przed śmiercią?

3 komentarze:

  1. Kremowe piwo mnie rozwaliło. No cóż, ja na pewno o czymś takim nigdy nie marzyłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie mieszkać w Londynie !!

    Obserwujemy ? http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń