poniedziałek, 4 sierpnia 2014

#6 Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku


                             

                             
Tytuł oryginalny: "Staing Strong 365 Days a Year
"
                                                      Wydawnictwo: Feeria
                                                    Oryginalny język: angielski
                                               
Rodzaj: poradnik, młodzieżowe
                                                               Cena: 34,90
Demi Lovato jest znaną piosenkarką i aktorką. Jej piosenki górują na listach przebojów. Ona sama znana jest z wielu filmów Disneya. Ma miliony fanów na Facebooku i Twitterze. Jednak jej droga na szczyt nie była łatwa. Piosenkarka pokonała nałogi, anoreksję i bulimię, a także stawiła czoło zastraszaniu. 
Książka napisana jest w szczególności dla tych osób, które potrzebują pomocy, a boją się o nią poprosić, ale również dla tych, którzy chcą uwierzyć w swoje możliwości i spełnić marzenia.

Nigdy nie znałam za bardzo życia Demi, słyszałam coś tam przez koleżanki, ale za bardzo nawet szczerze powiedziawszy nie interesowało mnie to.
Gdy usłyszałam o tej książce, stwierdziłam że chcę ją przeczytać. Z reguły bardzo lubię książki takiego typu, więc postawiłam przed sobą pytanie "Dlaczego nie"? 
Książka bardzo mnie wciągnęła. Czytałam ją 2 niepełne dni.
Bardzo urzekła mnie historia, przeżycia autorki. 
W książce znajdują się wspaniałe cytaty, myśli.
Jednak po zakończeniu czytania, postawiłam sobie pytanie.
Czy tego oczekiwałam? No niezbyt...
Może głównie dla tego, że powinnam czytać każdą rade i cel na dzień, każdego dnia a nie wszystko od razu. Nie wiem, ale patrząc czy chciałoby mi się cały czas wracać, dzień w dzień do jednej książki. Nie jestem tego tak do końca pewna.
Moja ocena ~5/10~

3 komentarze:

  1. 1. Niezbyt pisze się razem
    2.Demi dużo przeżyła, ale to trochę taka komercha i to mnie śmieszy
    3. Ha, widzę podobne zdjęcie jak w mojej ikonce, ale postanawiam się nie czepiac.
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie widzę tu "niezbyt" pisanego oddzielnie :)

      Usuń
  2. Widzę u ciebie świetne recenzje:) ,,Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku" -osobiście nie przeczytałam ,ale mam plan zrobić to w najbliższym tygodniu:) Świetny blog ,oby tak dalej:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń