czwartek, 19 czerwca 2014

Opowiadania :)

Heejo :) 
Dostałam wiadomości, że w najbliższym czasie blogi, które mam przeczytać i zrecenzować zostaną wysłane, więc bardzo się z tego powodu cieszę!

Dziękuje, że jesteście!
Niedługo dodam też recenzję kolejnej książki.

Szczerze powiedziawszy więcej recenzji ukaże się w wakacje, bo od tego czasu, zacznę moją 
"współpracę" z biblioteką Raczyńskich :) Co nie znaczy, że do końca roku was zaniedbam :)
Dzisiaj, założyłam też bloga z opowiadaniami, bo pisanie powieści to też jedno z moich hobby :) 
Niedługo ukaże się, krótki ale treściwy prolog; wprowadzenie.
Jutro, sobota, niedziela wolne, więc troszkę sobie popiszę^^
Serdecznie zapraszam na tamtego bloga! :) 
Do następnego! <3

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Blog bardzo inspirujący i ciekawy.

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń