niedziela, 14 grudnia 2014

ComeBack!

Hej, moje miśki. Przepraszam was, za tak dużą przerwę w prowadzeniu bloga, ale miałam kryzys, oraz problemy osobiste, kiedy musiałam przez jakiś czas odłożyć blogowanie. Bardzo mi brakowało waszych komentarzy. Wracam do was z nowymi pomysłami, propozycjami oraz przede wszystkim ze zmianami. 
Po pierwsze 
- wygląd bloga to podstawa, więc on pójdzie na pierwszy ogień.
Po drugie 
- posty będą się pojawiały min, raz w tygodniu, natomiast zmieni się też ich tematyka. Oprócz książek, będą różne tagi. Od pewnego czasu, zaczęłam również rysować, więc posty o tematyce rysunkowej też będzie można tutaj znaleźć. 
Po trzecie 
- osoby które są ze mną, proszę aby dodały komentarz, co by ewentualnie zmienić, dodać itd. 
Liczę na was! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz